FAQs

Skal jeg betale for at tilmelde mig?

Nej, det er 100 % gratis at tilmelde sig.

Er dette en abonnementstjeneste?

Nej, vi har ikke et abonnement på denne side. Du køber kun beskeder, som du vil bruge til at tale med andre mennesker.

Hvordan kan jeg finde og kontakte andre medlemmer?

Vi tilbyder flere måder at kontakte personer, der interesserer dig. Brug søgefunktionen for at finde lokale medlemmer. Du kan også kontakte ethvert medlem, du ønsker, ved at sende dem en privat chatbesked.

Hvordan uploader jeg et billede til min profil?

1.Klik på din profil i øverste højre hjørne.
2.Klik på din profil
3.Ved siden af ​​dit navn har du et rundt billede og klik på kameraknappen for at vælge et profilbillede at uploade.

Hvordan kan jeg købe mønter?

Øverst til højre kan du se, hvor mange beskeder du har tilbage at sende. Klik på købsmeddelelser for at købe mønter.

Hvilke betalingsmuligheder er tilgængelige?

Vi modtager i øjeblikket kun kortbetalinger. (Visa, Mastercard osv.)

Kan jeg få refusion for køb af beskeder?

Hvis du har købt en beskedpakke, som du ikke har brugt, så kontakt support, så tjekker de den.
Hvis du har købt og brugt en beskedpakke, accepteres ingen refusion.

Hvordan kan jeg se hvor mange mønter jeg har tilbage?

Øverst til venstre ser du antallet af beskeder, du har tilbage at sende.

Kan jeg have mere end én konto?

Nej, vi godkender kun én (1) konto. Misbrug af dette kan føre til permanent udelukkelse.

Kan jeg rapportere krænkende adfærd?

Ja, vi tager krænkelser meget seriøst. klik på enten kontakt os og meld det til os, så laver vi en anmeldelse, hvis det er nødvendigt.

Hvordan deaktiverer jeg min konto?

For at deaktivere din konto skal du trykke på billedet øverst til højre og klikke på "Min profil" og derefter trykke på billedet øverst til højre igen, der står "Deaktiver konto".

Kan jeg bruge platformen via mobilen?

Ja, du kan selvfølgelig bruge vores tjenester via din mobiltelefon eller tablet.

Hvordan kan jeg ændre mine personlige oplysninger?

Du trykker på "Min profil" og trykker derefter på "Mere" og "Rediger" ændrer dataene og klikker derefter på gem ændringer.

Glemt adgangskode, hvordan nulstiller jeg den?

Du klikker på "Glemt adgangskode" og udfylder derefter din e-mailadresse, og du vil modtage en e-mail med et nulstillingslink.

Er det sikkert at bruge denne hjemmeside?

Ja, vi garanterer dig 100 % anonymitet. Men vi tager ikke ansvar for, hvad du selv giver ud af information til andre profiler. Læs mere om dette under vores "Privatlivspolitik".

Er mine betalingsoplysninger sikre?

Ja, vi gemmer ingen oplysninger om kundernes betalingsoplysninger. Vi overlader alt ansvar til vores betalingsudbyder, som bruger den nyeste krypteringsteknologi.

Hvor logger jeg ind?

Du logger ind på din profil med din e-mail og det kodeord du valgte da du registreret dig.